[OSM-talk-nl] omtagging motorway_links door "It's so funny"

Colin Smale colin.smale at xs4all.nl
Thu May 26 23:58:50 BST 2011

On 27/05/2011 00:12, Floris Looijesteijn wrote:
> ik snap het nog steeds niet. in dat voorbeeld is het toch ook een
> secondary_link?
> hij verbindt toch een secondary (Park Forum) met een andere secondary
> (Flight Forum)?
Het voorbeeld zat toevallig op mijn klembord omdat een andere offline
reactie die bevatte. Zoals ik het zie is het een segment van een
doorgaande secondary. Als je naar de tags kijkt lees je ook:

note=secondary_link ivm verbeterde gesproken navigatie in Garmin

> de user heeft trouwens gereageerd maar zit niet op talk-nl.
> hij is zich van geen kwaad bewust en lijkt een advies van de duitse
> osm te volgen?

Ik heb inmiddels ook een reactie binnen...deze heb ik gepost als reply
op mijn eerste post.