[OSM-talk-nl] Serviceweg?

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Tue May 31 10:01:40 BST 2011

Tot nu toe tag ik opritjes naar huizen, maar ook
de grote (manoeuvreer) vlakken die voor een bedrijf aan de weg aansluiten
als een stukje  unclassified, maar dat is lang niet altijd bevredigend.

Gaan we voor opritten naar "service "  ? Iedereen akkoord ?
Hoe doen we dan het pleintje voor de boerderij / bedrijf dat vaak wel 50-100 meter breed is ?

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.