[OSM-talk-nl] BAG

Jeroen Muris jeroen at tweejee.net
Tue May 31 22:01:03 UTC 2011

Hallo,

De BAG is voor OSM niet helemaal nieuw. Zie bijvoorbeeld de BAG data van
de gemeente Nijmegen [1]. Ik heb nog geen andere gemeentes gevonden die
de BAG aan OSM hebben toegevoegd.

Gebruik van de BAG en andere gemeentelijke gegevens is OSM is eerder ter
sprake gekomen. Zelf heb ik naar aanleiding daarvan geprobeerd een soort
samenvatting van mijn bevindingen te geven [2], onder andere over de
BAG. Misschien zitten daar nog aanknopingspunten in voor anderen.

[1]
http://www.openstreetmap.org/?lat=51.844316&lon=5.865084&zoom=18&layers=M
[2]
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-nl/2010-December/012185.html