[OSM-talk-nl] Fietsroutenetwerk NL De Meierij

Jo winfixit at gmail.com
Thu Nov 10 00:38:36 UTC 2011

Hallo,

Ik baan me stilaan een weg vanuit het zuiden noordwaarts en nu ben ik
dus in De Meierij verzeild geraakt. Het vreemde aan dit netwerk is dat
er een ander netwerk doorheen lijkt te lopen. Als ik op Wikipedia ga
kijken, dan lijkt het erop dat het zuidelijke stuk er wel bijhoort,
maar bij het stuk ten noordwesten van 's Hertogenbosch heb ik m'n
twijfels. Die knooppunten liggen tussen Heusden en Haarsteeg.

Dus nu is de vraag: horen die eigenlijk bij een ander netwerk, of is
er elders iets foutgelopen?

Om in JOSM een duidelijk overzicht te krijgen op welke knooppunten bij
welke netwerken horen, kan je de volgende tips gebruiken:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Polyglot/Some_ways_to_simplify_editing_cycle_node_routes_with_JOSM

mvg,

Jo