[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Goeree-Overflakkee

Jo winfixit at gmail.com
Fri Nov 11 12:53:41 UTC 2011

Hallo Jeroen,

Dat is bijzonder goed nieuws. Ik heb hier alle routes van de FRN
gedownload en ik kan je vertellen dat Goeree-Overflakkee nog heel wat
'liefde' en vooral werk kan gebruiken.

Ik ben alle netwerken aan het nakijken op continuïteit, e.d. Een taak
die ik op m'n eentje niet echt aankan.

Hier staan wat tips om het bewerken van FKPN te vergemakkelijken:

wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Polyglot/Some_ways_to_simplify_editing_cycle_node_routes_with_JOSM

Ik heb m'n script eens op dat netwerk losgelaten en het resultaat vind
je hier onderaan:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Netherlands/Cycle_Routes/Node_Network

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Vreemd genoeg beginnen de knooppuntnummers pas vanaf 53...

Op 11 november 2011 13:06 heeft Jeroen Muris <jeroen at tweejee.net> het
volgende geschreven: