[OSM-talk-nl] Fietsroutenetwerk NL De Meierij

Jo winfixit at gmail.com
Fri Nov 11 23:29:43 UTC 2011

De olifant is daar langsgeweest en heeft dat punt enkel in Meetjesland
behouden. Het ligt ook net in België, heeft 2 verbindingen met
Belgische knooppunten (87 en 94). De andere knooppunten aan Belgische
kant hebben ook nummers in de 90. In Nederland verbindt het met 79.
Aan de Nederlandse kant zitten de nummers er iets verder vanaf. (Wel
minder dan ik had gehoopt :-) Het zou leuk zijn om een foto van het
bordje te zien, als daar de naam van het Nederlandse netwerk opstaat,
wil ik je nog wel gelijk geven. Al zou ik het dan nog liever gewoon
enkel aan de Nederlandse netwerkrelatie toevoegen...

Het gaat voor mij namelijk tegen alle logica in dat knooppunten tot
meerdere netwerken kunnen behoren. Weeral een veronderstelling die
voor mij vanzelfsprekend was, die ik blijkbaar moet opgeven. Al mijn
'heilige huisjes' gaan aan diggelen :-)

Wat dan met de routerelaties en hun connection roles? Er is daar
duidelijk een verbinding tussen twee netwerken. Krijgt het knooppunt
dan de role 'connection' in beide netwerken? Dat is toch al te gek.

Slaapwel,

Jo

Op 11 november 2011 23:39 heeft Lennard <ldp at xs4all.nl> het volgende geschreven: