[OSM-talk-nl] Fietsroutenetwerk NL De Meierij

Jo winfixit at gmail.com
Sat Nov 12 20:28:26 GMT 2011

Op 12 november 2011 19:59 heeft Lennard <ldp at xs4all.nl> het volgende geschreven:

> Ik zie daar niet direct praktisch nut in. De lands- en provinciegrenzen
> zitten in OSM. Vaststellen in welk land of provincie een netwerk valt moet
> daarmee afdoende mogelijk zijn.

Voor iemand die dat in een geo-enablede DB gooit wel. Voor iemand die
gewoon graag snel een relatie had afgehaald met precies dat erin wat
hij nodig had (en dezelfde stappen herhaalt voor alle onderliggende
niveaus), is het natuurlijk veel eenvoudiger als het op relatieniveau
bepaald is. Maar voor mij hoeft het niet.

Jo