[OSM-talk-nl] Donderdag 17 november Amsterdamse Mappersbabbel

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Tue Nov 15 21:56:08 GMT 2011

Mijn volwaardig excuus. Het was niet helemaal zo moeilijk om er te komen.
De heenreis van uit Utrecht is werkelijk in 45 minuten gepiept. Van station
naar Cafe.

Terug naar Putten helaas iets langer: 4 keer overstappen en 90 minuten
reistijd.

Als ik de volgende keer het grootste deel met de Auto kan doen, werk nu
donderdag in Utrecht zonder auto, dan kom ik.
beloofd.

Groet
Robert