[OSM-talk-nl] Falkplan Andes naar de rechter om NWB

Andre Engels andreengels at gmail.com
Wed Nov 23 07:54:43 UTC 2011

2011/11/23 Christ van Willegen <cvwillegen at gmail.com>:

> Dat was tenslotte ook niet al lang bekend, dat dat ging gebeuren... en
> dan nu al naar de rechter!
>
> Het zou eigenlijk net zo moeten gaan als met trademarks: Als je niet
> 'meteen' in actie komt, dan vervalt je recht.

Nee, daar ben ik het niet mee eens. Naar ik vermoed is Falkplan al wel
eerder in actie gekomen, maar dan via de weg van het lobbyen in plaats
van de rechter. En dan stap je dus inderdaad pas op het allerlaatste
moment naar de rechter, omdat je niet de andere partij al op voorhand
tegen je in het harnas wilt jagen.

Wat natuurlijk onverlet laat dat ik om meer dan één reden hoop op een
volledige nederlaag bij de rechter van Falkplan.

André Engels, andreengels at gmail.com