[OSM-talk-nl] FRN SRAN, tentakels en de werkelijkheid in Duitsland

Jo winfixit at gmail.com
Sat Nov 26 00:21:21 UTC 2011

Het spijt me voor het ongemak dat ik daar veroorzaakt heb, gelieve het
terug te zetten, zodat het lokaal klopt, of mij te laten weten dat ik het
moet terugdraaien. (Aangezien ik het om zeep geholpen heb, ben ik uiteraard
bereid om dat te doen. Dat heb ik in het verleden ook al bewezen, hoop ik).

Verder heb ik nog maar 's een heel epistel geschreven, deze keer op het
forum.

Het komt er eigenlijk op neer dat ik me een tijdje met wat anders ga
bezighouden, maar dat ik wel hoop dat we ertoe kunnen komen om 1 set, zo
eenvoudig mogelijke, regels kunnen opstellen om de reƫle situatie zo
correct mogelijk te gaan 'coderen', maar dan wel op een zodanige wijze dat
routers er ook wat aan hebben. We mappen niet enkel voor een mooi plaatje.

Jo