[OSM-talk-nl] openstreetview.org

Jo winfixit at gmail.com
Wed Nov 30 21:48:23 UTC 2011

Oh neen! (Van de andere kant: prijs je gelukkig. Ik heb al die foto's nog
wel, maar het wordt een hels werk om de relevante eruit te halen, van
geotags te voorzien en ze naar de server te versturen... Daar moet jij je
dan al geen zorgen meer om maken :-)

Jo

Op 30 november 2011 22:18 schreef Jeroen Muris <jeroen at tweejee.net> het
volgende: