[OSM-talk-nl] Mapping Party Puttem 2011

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Sat Oct 8 17:01:39 UTC 2011

Hoi allemaal en vooral Floris, Henk, Jeroen Muris, Sjaak Sturme, Frank en Paul Riesenbeck,

Wij, mijn kokkie/lieve echtgenoot en ik, staan er helemaal klaar voor.
Wij heten alle mappers morgen tussen 11 en 13 uur van harte welkom aan de Gebbekuillaan 9 te Putten. (06 525 00 224)

Wie toch met het openbaar vervoer komt doet er goed aan mij even te bellen zodat ik je van de trein kan afhalen.

Tot morgen allemaal
Robert Elsenaar (ZMWandelaar)

PS:
En heb je je nog niet opgegeven, maar wilt wel komen .... Bel dan zo snel mogelijk even.