[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntenrelaties in Nederland

Jo winfixit at gmail.com
Fri Oct 14 23:54:50 UTC 2011

Op 15 oktober 2011 01:47 heeft Lennard <ldp at xs4all.nl> het volgende geschreven:

> Ik heb het al gedaan.

Bedankt daarvoor, want de hele reden dat ik hier terug mee bezig ben,
is omdat Jarien me naar een verwijzing in de wiki vroeg.

> Hysterical raisins. Een name=* op de routes is zoals het in NL in het begin
> gedocumenteerd was.

Mag er in NL wel een naam op de routes? Wat zijn hysterische rozijnen?

> Wat een werk! :)

Ja, inderdaad...

> Nee. Het is volstrekt normaal dat hetzelfde nummer meermalen kan terugkomen
> in hetzelfde netwerk.

OK, ik vind het onoverzichtelijk, maar m'n script heeft er geen
problemen mee. Er zijn natuurlijk niet enkel knooppuntnummers die
terugkomen, maar ook een aantal note=01-02.

> Moest er nu vanuit de kant van de makers ook al een onderverdeling zijn
> gemaakt (zoals in Zeeland), dan is het een andere zaak.

> Ik zal dat nog eens moeten bekijken. Voorlopig heeft een monster mijn
> aandacht.

Oei, een monster.

Goeienacht,

Jo