[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntenrelaties in Nederland

Jo winfixit at gmail.com
Mon Oct 31 18:01:48 UTC 2011

Hallo,

Ik zit dus te zwoegen op het wat op orde stellen van de
fietsknooppuntennetwerken. Wat ik vreemd vind is dat er nogal wat
knooppunten zijn die deel uitmaken van meerdere netwerken. Dat kan
toch niet juist zijn? In België heb ik veel van die netwerken nog zelf
moeten aanmaken, dus daar stelde dat probleem zich niet op deze wijze.
Mag ik die knooppunten naar eigen inzicht in slechts één netwerk laten
overblijven?

Ik zit nu bezig in Regio Eindhoven 'De Peel' en ga aan Het Land van
Peel en Maas beginnen.

mvg,

Jo