[OSM-talk-nl] Luchtfoto's oost Nederland

dbussche at goudappel.nl dbussche at goudappel.nl
Thu Sep 1 12:01:18 BST 2011

> Bij die foto's zit ook een randje Nederland. En daarmee kan het ook voor
ons interessant zijn.
> Mocht je hier meer over willen weten kijken even op
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/DE:WissensWert/Luftbilder

Phantastische high-resolution fotos van Duitsland.
Maar helaas, het randje Nederland is bij mij negatief: zelfs Duitse steden
dichtbij de grens ontbreken (Kleve, Nordhorn, Gronau) en Nederlandse
steden aan de grens (Vaals, Enschede, Nijmegen) al zeker.
Als iemand een trukje gevonden heeft daar wel bij te komen houd ik me
aanbevolen (om vervolgens kritisch naar de licentie te kijken: volgens
contract mag OSM de fotos voor "> 500 Duitse steden" gebruiken)

Groeten,

   Dirk

Disclaimer

De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren. De afzender sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.