[OSM-talk-nl] vraag van een leek

Lambertus osm at na1400.info
Mon Sep 5 13:26:19 BST 2011

Detail informatie over Gosmore vind je hier:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Gosmore

Sinds er problemen zijn met grote bestanden en Windows CE is de kaart
opgedeeld in rechthoekjes. De maker van Gosmore heeft zijn best gedaan
om de wereld in werkbare rechthoekjes op te delen en die kun je
hiervandaan downloaden: http://dev.openstreetmap.de/gosmore/