[OSM-talk-nl] OSM leren

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Mon Sep 26 20:18:18 UTC 2011

Willem,

Als je een Google doc begint en als eerste alle pagina titels als
hoofdstukken omzet. Dan kunnen we allemaal met een hoofdstuk beginnen. Ook
ik heb zo door de dagen heen voldoende tijd om ook mijn bijdragen te
leveren. Maar ik wil hiermee wel mee doen en niet het initiatief nemen.
Ik ben al bezig met een allesomvattende verkeersbordenpagina op te zetten.
Ook heeeeel veel werk.

Ik hoor van je.
Robert