[OSM-talk-nl] AND data in OSM

Frank Steggink steggink at steggink.org
Thu Apr 5 20:26:37 UTC 2012

On 5-4-2012 20:55, Henk Hoff wrote:
> Die voorwaarde heeft AND gesteld. Aangezien AND de goedkeuring voor
> gebruik van de data enkel het deel betreft wat reeds in onze database
> was gelezen, vonden we (de licentie werkgroep) dit geen belemmerende eis.
>
> Gr,
> Henk
>
> 2012/4/5 Stefan de Konink <stefan at konink.de <mailto:stefan at konink.de>>
>
>     On 05-04-12 15:38, Henk Hoff wrote:
>
>         Wanneer er nog vragen zijn, stuur me even een mailtje.
>

>     Waarom moeten bron bestanden die onder de CC-BY-SA zijn
>     vrijgegeven worden verwijderd?
>

>     Stefan

Wat is er in 2007 precies met AND afgesproken? Hebben zij de
bronbestanden onder CC-BY-SA vrijgegeven, of was er een soortgelijke
overeenkomst als met Bing, nl. dat hun data als input voor OSM gebruikt
kan worden (wat dan onder CC-BY-SA zou vallen)? In de bronnen op de
wiki-pagina [1] die nog online zijn, kom ik niet meer tegen dan dat het
"beschikbaar gesteld" is. Dit is inclusief de press release van AND [2].

Groeten,

Frank

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/AND_Data
[2]