[OSM-talk-nl] AND data in OSM

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Wed Apr 11 16:12:20 UTC 2012

Wat moet er met de kopien vsn de kopien van de ruwe data grbeuren?
Ook als het nu op servers van Fosm staat?
Geldt het gebruiksverbod op ruwe data zoals genoemd alleen voor osm of ook voor fosm?
Eenmaal onder odbl uitgegeven data mag deze verder gedostribueerd worden onder Ccbysa of is dat juist andersom?

Zomaar een paar vragen voor de duidelijkheid.

Met vriendelijke groeten,
Robert Elsenaar
(Verzonden vanaf Mobile)