[OSM-talk-nl] route=foot omzetten naar route=hiking

Jo winfixit at gmail.com
Tue Aug 28 09:11:06 UTC 2012

Hallo,

We zijn in Belgiƫ bezig met een stemming over het omzetten van route=foot
en network=foot, die als synoniem route=hiking en network=hiking hebben.

Totnogtoe lijkt het erop dat iedereen voor deze wijziging is, al was het
maar om eenvormigheid te bewerkstelligen.

Als er geen tegenstemmen komen, veranderen we binnen een paar dagen dan de
wiki en dan verander ik meteen in bulk alle relaties. Er zijn er echter een
paar die tot in Nederland reiken. Is het een probleem voor jullie als die
ook gewijzigd worden?

Indien ja, is de kans groot dat ik ze splits aan de grens. Het enige andere
alternatief is om ze als route=foot te laten voortbestaan, maar dan hebben
we nog geen eenvormigheid.

mvg,

Polyglot