[OSM-talk-nl] Wegaanpassingen via www.staatscourant.nl

Hugo Holscher hugoholscher at gmail.com
Fri Dec 28 16:08:40 UTC 2012

@Floris, Interessante vraag. Volgens mij vallen besluiten van de overheid niet het kopieerrecht (artikel 11). Aangezien er een besluit van een overheidsinstantie gepubliceerd wordt zouden we het dus mogen gebruiken zonder problemen. Waar je misschien wel heisa mee krijgt is de huidige gebruiker van deze gegevens: Andes. Die maakt er namelijk deze kaart van http://www.nhbereikbaar.nl/ voor de provincie NH. Wat wel eigenaardig is, is dat ze als basis kaart Googlemaps gebruiken. Ik vraag me af of ze al onder de kosten regeling van Google maps vallen.
Hugo