[OSM-talk-nl] Balletje: Beheer openbare ruimte?

Martien Scheepens martien at scheepens.de
Sat Feb 4 08:41:31 UTC 2012

Dag Christ,

Het systeem zal werken, het bestaat bijvoorbeeld in Groningen al. Na het
inzenden van een melding wordt deze binnen een dag geverifieerd en
verschijnt de marker op de kaart. Als je op de marker klikt, staat
aangegeven tot wanneer de gemeente het probleem op wil lossen. Ondertussen
is er ook al een app voor Android en iPhone beschikbaar.
http://fleximap.groningen.nl/gnmaps/meldingen/
Alle gebouwen in de gemeente staan op de kaart, ik vermoed dat ze de eigen
BAG-database gebruiken.

Groeten,

Martien