[OSM-talk-nl] Linkje of hint?

Pim Clotscher pim.clotscher at telfort.nl
Mon Feb 6 09:13:03 UTC 2012

Harry,
Het gaat om het bestand gmapsupp.img dat naar de map ..\garmin op je
Dakota moet. Let op dat je al een aanwezige kaart met die naam niet
overschrijft, anders eerst hernoemen naar b.v. benelux.img
Als je een voor fietsen geoptimaliseerde kaart zoekt:
http://sites.google.com/site/openfietsmap/ In de .zip die je downloadt
zit een installer voor Garmin Mapsource en ook een gmapsupp.img. Verder
hetzelfde als hierboven.
En ehhhhh.... de handleiding is gewoon te downloaden bij Garmin hoor
(hint ;-) ):
http://support.garmin.com/support/manuals/manuals.htm?partNo=010-00781-00&language=nl&country=NL

Groet,
Pim

On 5-2-2012 22:42, Harry wrote:

> Dakota 20 pas in bezit en dus absolute beginner.
>
> Heb het web "in alle richtingen" afgestruind om een eenvoudige
> NL-handleiding te vinden om een Beneluxkaartje op mijn gps te zetten.
>
> Helaas vind ik de juiste richting niet. L.
>
> Zou heel blij zijn met een linkje of hint naar die juiste richting.
>
> Waarvoor alvast bedankt,
>
> Har

Pim Clotscher
Zoetermeer