[OSM-talk-nl] Kadaster geeft gigabytes aan data vrij

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Wed Jan 4 23:43:50 UTC 2012

De Australische overheid heeft ook veel informatie vrijgegeven in een
CC-BY. We hebben daar als OSMF contact mee gehad en zij zijn akkoord
met gebruik van hun data in OSM met naamsvermelding op een daarvoor
bestemde pagina (zoals vermeld in de Contributor Terms).

Mocht het bij het Kadaster wel op problemen stuiten, hoor ik het graag.

Gr.,
Henk

Send from a mobile device

Op 4 jan. 2012 om 22:09 heeft Stefan de Konink <stefan at konink.de> het