[OSM-talk-nl] Kadaster geeft gigabytes aan data vrij

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Fri Jan 6 12:51:36 UTC 2012

Goede vraag.
Echter, voorlopig ligt de focus van het OSMF op de data die in de
database zit wat nog niet niet voldoet aan de Contributor Terms. Nu we
het daar over hebben, het is inmiddels het nieuwe jaar, hoe staat het
nu met de data die jij in OSM hebt geimporteerd? Welke kan behouden
worden en wat moet weg?

Mocht het terugmeldingen probleem een issue zijn welke het Kadaster nu
absolute duidelijkheid over wil hebben, laat ze dan gerust even
contact met de LWG opnemen. Dat kan via mij, of rechtstreeks.

Groet,
Henk

Send from a mobile device

Op 5 jan. 2012 om 00:56 heeft Stefan de Konink <stefan at konink.de> het