[OSM-talk-nl] Fietspaden in Nederland (was: Re: Warmoesstraat Amsterdam)

Martien Scheepens martien at fmf.nl
Mon Jan 9 13:08:07 UTC 2012

Het is wel nuttig om te taggen en er bestaat een routeplanner.

In Groningen bestaan enkele fietstunnels/fietsbruggen onder/over de ringweg
heen en hier mogen ook brommers rijden omdat ze anders niet over kunnen
steken.
http://yournavigation.org/?flat=53.226142315596&flon=6.5305811166767&tlat=53.228576527608&tlon=6.5417176485065&v=moped&fast=0&layer=mapnik(eventueel
F5-en als de route dubbel verschijnt).

Groeten,