[OSM-talk-nl] probleem met zip files van dev.openstreetmap.nl

Stefan de Konink stefan at konink.de
Sat Jan 14 18:48:10 UTC 2012

On Sat, 14 Jan 2012, Minko wrote:

> Sinds gisteren (?) blijken al mijn openfietsmap zip files op de dev server corrupt, althans wanneer ik ze download met Internet explorer 8. Dit probleem doet zich pas onlangs voor, op 6 januari jl kon men mijn files nog wel goed uitpakken en nu dus niet meer.
> De inhoud is telkens dezelfde als de archiefnaam, maar dan zonder zip
> extensie. Als ik die file dus hernoem naar zip, kan ik ze wel uitpakken.

> Dit probleem doet zich niet voor met Firefox. Ook als ik een identieke
> file elders upload (bijv google docs) kan deze normaal uitgepakt worden
> [...]

Ik heb een aantal dagen geleden de Cherokee installatie op mijndev
geupdate. Nu heb ik zo'n vaag verhaal zoals jij beschrijft eerder gehoord
op deze lijst. En dat had toen te maken met een virusscanner over actief
was.

Maar de hele file komt dus wel over? Dan verwacht ik dat het het mime type
is...

Stefan