[OSM-talk-nl] probleem met zip files van dev.openstreetmap.nl

Minko ligfietser at online.nl
Sun Jan 15 18:12:20 UTC 2012

Bedankt Stefan voor het testen en meedenken, maar ik ben bang dat ik er niet veel van snap.
Ik heb jouw test, http://mijndev.openstreetmap.nl:8080/~skinkie/ziptest.zip ook eens gedwonload.

Met IE8 zelfde verhaal, kan geen ziptest.txt in ziptest.zip vinden, maar alleen een ziptest
zonder extensie. Als ik die laatste weer hernoem naar ziptest.zip kan ik die ziptest.txt er wel uithalen.

Stefan schreef:
>Nu mag je je natuurlijk afvragen: hoe zit dat nu in Apache? Nou dat
>zit zo, daar wordt uberhaupt geen gzip toegestaan, zelfs niet als je
>er expliciet om vraagt.

Ik snap nog steeds niet waarom alles vorige week wel werkte en nu niet meer?
Moet ik mijn files dan anders comprimeren dan zip en zo ja hoe?