[OSM-talk-nl] probleem met zip files van dev.openstreetmap.nl

Wimmel mobi43 at gmail.com
Sun Jan 15 19:38:01 UTC 2012

Minko,

Ik weet niet of het helpt, maar je zou eens de instructies op
http://www.newhaven.edu/116248/ kunnen uitproberen.

Tevens zou je "Compatibility View" uit danwel aan kunnen zetten.

En zou je anders die ziptest.zip zoals die foutief door jou gedownload
wordt, eens opnieuw kunnen zippen en ergens kunnen neerzetten waar
ik die kan downloaden. Je mag het ook direct mailen.
Dan wil ik proberen te kijken wat het nou exact is dat gedownload wordt.

Wim