[OSM-talk-nl] losse wegdelen of een geheel?

drek drek at drek.nl
Sun Jan 15 21:34:40 UTC 2012

Hallo allemaal,

In mijn woonplaats ben ik diverse straten aan het taggen (zoals maximum
snelheid en type (veel is nog unclassified). Ik merk nu dat dit voor
sommige starten meer tijd kost dan voor andere, omdat de straat uit
meerdere delen bestaat. Dat wil zeggen: sommige straten bestaan uit één
stuk met daaraan zijstraten. Andere straten bestaan uit meerdere
stukken, gesplitst bij de zijstraten. Ik kan natuurlijk de delen
samenvoegen tot één deel.
Kan iemand mij vertellen of het voor osm handiger is om een straat uit
meerdere delen te laten bestaan, of dat een straat uit één gedeelte de
voorkeur heeft?

Groeten, André