[OSM-talk-nl] Fwd: [OpenStreetMap] ODBL licentie wijziging OSM

Pim Clotscher pim.clotscher at telfort.nl
Sat Jan 21 10:39:56 UTC 2012

Ik ben nieuw op deze mailinglijst, maar al geruime tijd actief op het
forum en als mapper voor OSM.Mijn overtuiging is altijd geweest dat het
forum het geijkte medium was (is??) om de mappers te bereiken en ook om
daar de discussie te voeren over o.a. de licentie-wijziging. Ben
benieuwd  hoe dat dan gaat via deze lijst die me aangeraden is nadat ik
iemand een PB had gestuurd met een uitnodiging om akkoord te gaan met
ODbL (sommigen vatten zoiets op als spam...) :-) .
Pim

Pim Clotscher
Zoetermeer