[OSM-talk-nl] Iemand op 5 juli 's middags tijd voor "Situatie gewijzigd: Navigatie aan!"

Frank Steggink steggink at steggink.org
Mon Jul 2 16:45:33 UTC 2012

Hetzelfde geldt voor mij. Vandaag met een nieuwe klus begonnen, dus het
lijkt me niet handig om in de 1e week een halve dag vrij te nemen. Ik
ben benieuwd of alle wegbeheerders (dus niet alleen RWS, maar ook
gemeenten en provincies) hieraan gaan meedoen.

Afgelopen vrijdag had ik een discussie met een collega hierover. Hij
heeft een blauwe maandag bijgedragen aan de Fietsrouteplanner. Zij
hebben een systeem om tijdelijke blokkades in te voeren. Zoiets zou
eigenlijk ook in OSM moeten komen, maar dat is een ander verhaal.

Frank