[OSM-talk-nl] Meer detail in kaartmateriaal natuurgebied

Wimmel mobi43 at gmail.com
Tue Jul 3 21:28:15 BST 2012

Hoi Binte,

Kun je misschien een voorbeeld noemen van wat je zou willen wijzigen.
Het liefs met zoveel mogelijk details.
We kunnen dan uitleggen hoe je dat aanpakt, of verwijzen naar een pagina
waar iets soortgelijks uitgelegd wordt.
Maar het is moeilijk iets uit te leggen als ik niet weet wat wel en wat
niet duidelijk is.

Overigens zijn er ook bedrijven die ruime ervaring hebben met het doen van
aanpassingen in openstreetmap.
Als je snel resultaten wilt hebben, kan ik je beter daarna toe verwijzen.

Wim