[OSM-talk-nl] [OSM-talk] Licence redaction ready to begin

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Tue Jul 10 22:24:00 BST 2012

Robert,

Nadat de bot voorbij is gekomen, kun je zien of een object geraakt is door
de bot (en er dus schoning heeft plaatsgevonden). De bot heeft een speciale
username en de changeset zal ook als commentaar regel hebben dat het object
is geschoond van non CT-compliant data.

Je zult niet kunnen zien wat er precies gewijzigd is.

Gezien de visualizatie tools die beschikbaar kwamen voor het hermappen, kan
ik me zo voorstellen dat er ook visualisatie tools komen die aangeven waar
data geraakt is en waar data weg is gehaald (zonder verdere specificatie).
Dat zou je kunnen helpen met het hermappen van verloren geraakte mapdata.

Gr,
Henk