[OSM-talk-nl] 2 wegen combineren lukt niet

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Jun 8 08:41:51 UTC 2012

On 2012-06-08 09:59, drek wrote:

En nog een laatste opmerking:

> Een route via
> yournavigation.org heeft geen problemen met deze onderbreking. Wie
> weet de oplossing?

Yournavigation heeft de laatste update (volgens de website) op
2011-12-09 gehad. De kaart is wel nieuw, maar dat komt omdat dat de
algemene slippymap is. Yournavigation kun je dus niet voor dit soort
controles gebruiken.
Cloudmade ligt ondertussen ook minstens twee maanden achter.
http://map.project-osrm.org/ is de enige on-line routing die ik ken die
op dit moment recent is. Vraag me niet hoe ze het doen (worden er toch
nog diffs gemaakt?), maar veranderingen die ik gisteren gemaakt heb
kunnen vandaag gerouteerd worden.

Maar dan nog had dat in jouw geval niet geholpen omdat zo te zien de
split tussen de twee wegen vandaag gemaakt is ;)

Maarten