[OSM-talk-nl] Kleuren ingegeven routes op openfietskaart.nl

Lambertus osm at na1400.info
Thu May 17 10:01:43 UTC 2012

Onderstaande link laat de route zien die ik eerder linkte. Je ziet
duidelijk het oranje schild met de witte driehoek erop. Alleen de route
wordt zelf niet gekleurd.

http://hiking.lonvia.de/en/?zoom=14&lat=52.1983&lon=5.78534

Mapnik kan het dus wel, het moet alleen opgenomen worden in de
stylesheet: http://hiking.lonvia.de/en/technical