[OSM-talk-nl] Andere tijden

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Mon May 28 10:12:34 BST 2012

Nu sla je volgens mij de spijker op z'n kop.

OpenTaal zit nu ook met een licentie die voor software gemaakt is en zal er dus
waarschijnlijk nog wel achter komen dat dat misschien niet altijd de juiste
bescherming biedt.

Hoe gaaf zou het zijn als ze, wanneer ze bovenstaande conclusie hebben
getrokken, dan overgaan naar OdBL? :)

Groet,
Floris