[OSM-talk-nl] Hosting of rackspace gezocht voor yournavigation.org

Lambertus osm at na1400.info
Mon Oct 1 21:18:34 UTC 2012

Stefan de Konink had op zich een erg interessante link, de 'SuperPlan
mini 2012' is bijzonder goedkoop met 11 Euro/mnd:
http://www.isgenoeg.nl/solutionpro.xml

Maar ik kan melden dat een sponsor zich gemeld heeft, ik mag een server
in het datacenter van Serverius te Dronten ophangen: http://serverius.nl/

Allemaal enorm bedankt voor het meedenken en de tips!