[OSM-talk-nl] Data verdwenen in Leeuwarden? Of verkeerssituatie gewijzigd?

Theun theun.mail at gmail.com
Fri Oct 5 07:24:31 BST 2012

Er wordt daar nog druk gewerkt. Is het niet verstandiger om te wachten tot
dit is getracked en toegevoegd? Dit soort automatische
toevoegingen/aannames is één van de redenen dat ik de laatste tijd niet
veel fut heb om me met osm/fietsroutes bezig te houden.
Zet er dan gewoon een fixme op. En laat ook de fietsroute door een lokale
map per doen.

Theun