[OSM-talk-nl] Kwaliteitscontrole uitgevoerd opfietsknooppuntennetwerken in Nederland

Jo winfixit at gmail.com
Tue Oct 9 12:59:03 BST 2012

Hallo Floris,

Het script kijkt alles na op basis van de info die het heeft. Blijkbaar had
ik voor dat knooppunt niet voldoende data afgehaald. Dat zal worden
rechtgezet de volgende keer dat ik data ophaal m.b.v. Overpass API.

Verder wil ik opmerken dat dat knooppunt, wat mij betreft, fout staat. Ik
zou het hier zetten:

http://www.openstreetmap.org/browse/node/1339448121

En als het fietspad naar KP 86 echt 1-richting is, het splitsen en ook hier
zetten:

http://www.openstreetmap.org/browse/node/46383859

In dat geval kan het eerste dan ook blijven staan en zijn er 3 nodig om de
situatie correct te beschrijven.

Jo

Op 9 oktober 2012 11:54 schreef Floris Looijesteijn <osm at floris.nu> het
volgende: