[OSM-talk-nl] Het taggen van BAG data.

Gertjan Idema g.idema at zonnet.nl
Sat Oct 20 08:05:41 UTC 2012

On Sat, 2012-10-20 at 00:53 +0200, Stefan de Konink wrote:

> In de vorige discussie met onderandere Ldp kwam ook naar voren: hoe gaan
> we dit updaten. Iedere maand komt er een nieuwe BAG uit, en een import is
> eenmalig. Dus je wilt een delta kunnen trekken op basis van een BAGid.

Mijn idee is om bij uitkomst van een nieuwe BAG extract een delta te
trekken tussen deze nieuwe BAG extract en een Planet dump van OSM.

De BAG velden waarop ik wil vergelijken zijn identificatie,
aanduidingrecordcorrectie, en begindatumtijdvakgeldigheid.
Onder het kopje 'Versiebeheer' in het eerste mailtje van deze thread heb
ik hier al wat meer over geschreven.
Ik ben van plan om hier mee te gaan testen zodra ik over een nieuwe BAG
extract beschik, maar heb sinds 8-8-2012 nog geen nieuwe langs zien
komen.

Groeten, Gertjan