[OSM-talk-nl] wegen in drievoud

Frank Steggink steggink at steggink.org
Sun Oct 21 10:51:16 BST 2012

JOSM heeft soms last van deze kuren. Het is mij ook wel eens overkomen.
Je kunt als je met relaties of andere complexe zaken aan de gang gaat
beter vaker uploaden. Je kunt in JOSM er ook voor kiezen om de changeset
niet af te sluiten, dus ook al doe je veel veranderingen, dan komen ze
in dezelfde changeset. OSM sluit de changeset automatisch nadat een uur
geen wijzigingen zijn veranderd. Je kunt dat doen in het upload-scherm.

Frank