[OSM-talk-nl] Uniforme tagging forten Stelling van Amsterdam

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Mon Oct 29 18:37:38 UTC 2012

On 10/29/2012 03:57 PM, St Niklaas wrote:
> Beste Frank, Meeens ,een fort blijft een fort, maar die mening deelt niet iedereen ! Dat heb ik bij het uitwerken van de bijna 700 onderdelen van de NHW al gemerkt, daar prefelleerd de huidige functie, ik snap het niet ? Maar zo komen we er misschien wel uit. Hendrikklaas

Als het fort blijft staan en je stopt alleen wat anders in het gebouw,
dan is het natuurlijk geen probleem om zowel historic=... als het
huidige gebruik te taggen.

Heb je iets als een innundatiesluis en die is volgestort met beton, of
(andersom) de sluisdeuren zijn er al ruim 70 jaar niet meer, dan is er
natuurlijk geen sluis meer en moet je het ook niet taggen alsof die er
nog is.

---
m.v.g.,
Cartinus