[OSM-talk-nl] N317 via A18

Jeroen Muris jeroen at tweejee.net
Tue Sep 4 17:47:36 BST 2012

Toevallig ben ik recent iets soortgelijks tegengekomen: twee wegen (in
Bulgarije) die een stuk gelijk lopen. De laatste bewerking is van mijn
hand, maar ik heb aan de tagging niets gewijzigd:

De way zelf is getagd met "ref=552,609", en lid van beide relaties. De
twee relaties vormen ieder een van de doorgaande wegen. In jouw Duitse
voorbeeld (B220) zat de "ref=*" tag ook op zowel de way als op de relatie.

Belangrijkste verschil met jouw oplossing is de komma tussen de twee
wegnummers, in plaats van een puntkomma.

Ik weet dat het bovenstaande geen uitsluitsel geeft, maar wellicht help
het de gedachten te bepalen?

J-----.