[OSM-talk-nl] Fietsknopennet relatie ID 1569792

Jo winfixit at gmail.com
Thu Sep 6 14:56:01 UTC 2012

Ik wil er wel naar kijken. Ik heb al enige 'expertise' in opgebouwd... (en
ik heb een script gemaakt dat me er wat in bijstaat). Ik was dit al aan het
doen zowat een jaar geleden, maar moest nogal stroomopzwemmen en heb het
wat laten steken op een gegeven moment.

Als ik groen licht krijg, maak ik er een netwerk van zoals die in
Vlaanderen en het zuiden van Nederland.

Polyglot

Op 6 september 2012 15:30 schreef Pim Clotscher
<pim.clotscher at telfort.nl>het volgende: