[OSM-talk-nl] OpenStreetMap presentatie bij Den Bosch Linux Users Group?

Emilien Klein emilien+osm at klein.st
Thu Sep 20 19:17:59 UTC 2012

Hoi NL mappers,

De Den Bosch Linux Users Group is op zoek naar een enthousiaste
OSMmapper die ons graag een presentatie zou willen geven over
OpenStreetMap! Dit is een leuke opportuniteit om OSM breder te laten
kennen, en om eventuele toekomstige mappers in dit project
geïnteresseerd te krijgen.

Heeft een van jullie zin om dit te doen? Neem dan contact met mij op.
Ook al ben jij niet van de presentatie-gever type maar heb je wel
interesse om zo'n presentatie mee te maken, en jou motivatie en ideeën
met ons te delen, laat het mij weten zo dat ik jou op de hoogte kan
houden wanneer dit plaats zal nemen.

Over de dbLUG:
Wij komen elke eerste dinsdag van de maand samen in Den Bosch [0].
Toegang is voor iedereen gratis.
Meer informatie: http://lug.project073.nl/ en http://www.meetup.com/project073/

Groeten,
   +Emilien
http://www.openstreetmap.org/user/Emilien

[0] Knoflook (Vereniging Ontspoord), Havendijk 3, 's-Hertogenbosch