[OSM-talk-nl] Overlay met spoorkaart

Pander pander at opentaal.org
Wed Sep 26 09:51:59 UTC 2012

On 2012-09-24 17:48, Stefan de Konink wrote:

> openOV krijgt binnenkort periodiek de kleinschalige topografische
> informatie van het spoor. We moeten nog even goed duiden welke
> informatie we wel en niet willen hebben.
>
> Verder vraag ik me af waarom je niet gewoon even gezocht hebt in het
> nationale georegister. NWB Spoor staat daar gewoon in.

Omdat ik hier een newbie ben. :)

Voor Stichting OpenTaal heb ik een gigantische collectie toponiemen
aangelegd uit veel verschillende bronnen om onze open source spelling-
en grammaticacontrole op te kunnen verbeteren.

Achter de schermen bij OpenTaal wordt hard gewerkt aan een nieuwe versie
van onze woordenlijsten. Deze zal in omvang wederom het Groene Boekje
overtreffen (is ook niet het doel van Groene Boekje om uitputtend te
zijn) en ondersteund ook mee toponiemen dan voorheen.