[OSM-talk-nl] Hosting of rackspace gezocht voor yournavigation.org

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Fri Sep 28 22:23:40 BST 2012

Crowdfunding lijkt mij inderdaad ook meer continue kopzorgen geven als
een concrete sponsor vinden. Als je er echter toch toe besluit, kijk dan
eens bij de veiling van Hetzner [1]. De goedkoopste machine met minimaal
16GB RAM is op dit moment €68,-/maand.

<https://robot.your-server.de/order/market>

---
m.v.g.,