[OSM-talk-nl] NL vertalingen voor iD editor uitgebreid

Edward Mac Gillavry emacgillavry at hotmail.com
Mon Apr 1 17:54:23 UTC 2013

Hallo allemaal,

Een paar maanden meldde ik, dat de Nederlandse vertalingen voor de interface van de nieuwe OpenStreetMap editor iD beschikbaar waren [1]. Inmiddels is het project een stuk verder en de teksten in de interface danig uitgebreid. Om de vertalingen te kunnen beheren, is overgestapt van Github naar Transifex [2], een platform speciaal opgezet voor vertalingen.

Nogmaals, kijk alsjeblieft even mee naar de vertalingen, zeker de nuances in alle tags zal me af en toe ontgaan zijn al heeft Wiki met Kaarteigenschappen me een heel eind op weg geholpen [3]. Hartelijk dank!

Groet,

Edward

[1] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-nl/2013-February/014388.html
[2] https://www.transifex.com/projects/p/id-editor/language/nl/