[OSM-talk-nl] OL: Verschuiving van WMS laag op bepaalde zoomniveau's

Lambertus osm at na1400.info
Thu Aug 8 07:48:35 UTC 2013

Er zat geen prj bestand bij de shp, alleen een dbf en een shx. Maar ik
ben nog even aan spelen geweest met QuantumGis een daarin wordt de WMS
layer wel op elk zoomlevel op de juiste plek wek weergegeven.

Ik heb ook wat veranderd aan de tilesOrigin optie van de WMS layer in
OL. Nu wordt de polygoon op meer levels goed weergegeven maar op andere
levels is de afwijking nog veel groter geworden.

Hier lijkt iemand hetzelfde probleem te hebben:
http://gis.stackexchange.com/questions/4289/geowebcache-misalignment-of-tiles